7.04.2015

„Przygarnij mnie”

Witajcie!
Dzisiaj chciałam poruszyć temat nowego programu na TVP2.
Chciałam powiedzieć i stwierdzić, że ten kto to wymyślił jest... geniuszem!
– Psy często są rozpieszczane, karmione resztkami ze stołu, przez co są otyłe. Ten program ma przywracać proporcje, mówić, jakim pies jest zwierzęciem, jakie ma potrzeby między innymi kontakcie z człowiekiem. Pokazuje też, że można mieć świetnego psa ze schroniska, a nie z rasowej hodowli – mówi Michał Olszański, dziennikarz TVP i juror w programie „Przygarnij mnie”, w którym widzowie zobaczą, jak gwiazdy opiekują się zaadoptowanymi przez nie psami.
Te pieski teraz, są szczęśliwe, że mają kogoś kto je kocha, kto zawsze będzie przy nich, kto będzie je karmił i rozpieszczał. Naprawdę super pomysł. 
Nie wyobrażam sobie ludzi którzy potrafią być tak okrutni dla zwierząt. Ludzie je biją, znęcają się nad nimi. Czasami jak przeglądam niektóre strony internetowe i widzę, co ludzie robią tym psą to mi się w głowie nie mieści!
Ale któż na to spojrzy ? No własnie. Powinniśmy zwracać na takie coś uwagę, powinniśmy apelować!
Tyle bym chciała opowiedzieć w tym poście. Nie za długi, nie za krótki. Myślę ,że się spodobał :)


                                                                                                              Kinga  



5 komentarzy:

  1. Program - świetnie zrobiony :) Pokazuję jak ucieszyć zwierzaka :)

    Pozdrawiam :) aleksandrapazurkiewicz.blogspot.com- (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym programie jednak go nie oglądałam. Teraz myślę, że to był błąd :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam to <3 Lizak jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny temat wzięłaś pod uwagę :) ale pamiętajmy,że nie tylko psy są tak traktowane,ale też inne zwierzęta.
    Też mam na imię Kinga ;)
    1000in1blogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi się obiło o uszy z tym programem, ale go nie widziałam :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/ - dopiero zaczynam, miło mi będzie jak zajrzysz:)

    OdpowiedzUsuń